November 6, 2010

العقل السليم فى الجسم السليم

Alhamdulillah, setinggi-tinggi kesyukuran dirafa’kan kepada Allah, tuhan pentadbir seluruh alam, selawat dan salam buat junjungan Nabi Muhammad s.a.w
Dalam slot kali ini, pembaca akan diceriakan dengan aneka ragam ahli HEWI BKMIP dalam program yang penuh dengan manfaat dan riang ria.
Tanggal 1 Oktober 2010, sukan mahabbah satu program yang di anjurkan oleh Unit Keseniaan Kebudayaan dan Sukan(UKKS) HEWI BKMIP dan ADHOC USMB bertempat di Hadiqah Athfal Hayyu Tamin. Pada jam 9.00 pagi tirai program dibuka dengan aktivit senam aerobik bersama AJKT HEWI dan ahli dengan penuh ceria.
Walaupun panas mula terasa, program diteruskan dengan permainan “ musang dan kambing” dan “ sayangi saya”. Seluruh ahli bermain dengan bersungguh-sungguh dan tidak mahu mengalah untuk menjuarai permainan.
Setelah penat bermain, ahli tetap memberi perhatian yang penuh dalam permainan berikutnya iaitu penyampaian modul dalam kumpulan oleh akak-akak fasilitator USMB yang turut serta dalam sukan tersebut. Tirai program dilabuhkan dengan jamuan ringan. Semoga ukhwah yang terjalin semakin utuh dan kami menghrapkan semoga kerjasama yang diberikan ahli pada program tersebut berterusan pada program-program yang akan dating, insyaALLAH.


ukks hewi 10 / 11